På jakt igen..


och nu är det på ny bikini :) jättesvårt, i alla fall att hitta något som passar min kropp, jag behöver en rejäl & stadig bikinibh..
detta set från Haléns ser rejält ut, och jag älskar mönstret & färgerna.. men läser man betygen så tror jag ändå inte att det är värt att prova att klicka hem.. ?
det är nog bättre att gå ut i butik och prova, känna, klämma..

hur har ni det idag?
här är det väldigt lungt, och det är såå skönt, vi har mest varit hemma idag och nu sitter jag och laddar inför kvällens melodifestival!
NinaK
2009-02-28 @ 20:42:53

Hejhej! Jag och barnen har varit till Jungle City idag. :)

M är i Sthlm med en kompis, de är på Judas Priest konserten ikväll. Han kommer hem imorgon em.

Sitter o kikar på melodifestivalen, inga bra låtar ikväll :(

Smilla
2009-03-01 @ 19:06:16
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Åh den här såg ut att passa mig ibåde färg och modell. Synd att den inte fått något bra betyg, annars hade den nog bllivit min;)

Frida
2009-03-03 @ 22:47:02
URL: http://friiidasfavoriter.blogg.se/

Det är alltid lite svårare att hitta sin drömbikini när man inte bara ta en storlek rakt av och den passar... Som tur är har jag några gamla som hänger med, annars hade det varit dags att leta snart (det är ju också alltid de fulaste som finns i störst storlek, medan alla snygga är i minitrekantsformat)...



Vad fin din blogg har blivit!! Nu blev jag inspirerad till att ta tid och fixa min, den har sett likadan ut sen jag började blogga, och inte hade någon koll på vare sig Photophop eller bloggmallar...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0