Julklappstips!

denna bok måste jag bara tipsa er om, kanske till pappan, brorsan, mannen, svärfar?

(bild från bokia)

det är en nyutgåva av Den som inte tar bort luddet ska dö!, nu med nytt omslag & ny titel, men med samma innehåll.
det är komikern David Batra som har samlat ihop det bästa och mest knasiga av olika lappar man kan hitta på, och det är riktigt kul!

jag köpte den idag och gav till min pappa som vi har varit och firat nu på eftermiddagen, och han läste ett par sidor direkt och skrattade högt! därefter började min M att läsa den, och kunde inte släppa den!
så den kan jag verkligen tipsa er att ge bort!
Miss Agda
2008-11-30 @ 21:59:12
URL: http://www.missagda.blogspot.com

Vilken rolig idé att göra bok av såna lappar:)

Fridas favoriter
2008-11-30 @ 22:42:07
URL: http://friiidasfavoriter.blogg.se/

Det verkar vara en kul bok, och David Batra är ju alltid rolig! :)



Klänningen var jättesnygg på och bättre kvalitet än vad jag trodde. Finns den kvar så beställ den :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0