nu får dom komma

dom efterlängade kläderna från me&i! Jag längtar, både efter mina egna beställda och barnens första uppsättningar från den underbara höstkollektionen!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

..sista dagen i sommarmånaden augusti idag- fast det har ju känts som höst några veckor nu. Jenjen blev överlycklig när hon såg att vi vänt blad i väggalmanackan och hon såg att "hennes"  månad var uppe nu!
usch, denna sommar gick alldeles, alldeles för fort.. hur ska man hålla sig uppe i väntan på nästa? jo, det vet jag ju nu, jag ska ju planera för bröllop! det är dags att sätta fart med planerna nu! vilken månad skulle du föredra att gifta dig i, juni, juli eller augusti?

något annat som jag SKA gå in för nu, och jag menar det till 150%, är att komma igång med motionen, och äta bättre.. det säger jag ungefär varje vecka, men nu SKA jag verklligen! Start imorgon!!

kram -N-
NinaK
2008-09-02 @ 18:48:11

Hej Nina!

Vad roligt med ny blogg! :)

Kommer att kika in här ofta (som vanligt). Har dig i min bloggrunda.

Bröllop ja vilken månad...juni är ju så fin med alla fina blommor.

Mera motion och bättre kost ja tänk att det kan vara så svårt att få in i rutinerna. Jag har kommit igång lite lätt men har slarvat mycket sista veckan. :(

Blev inspirerad igen efter ditt inlägg. Vi får peppa varandra!!

Kramen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0