Sommar-mums!

Inte ett dugg jobbigt att äta nyttigt, inte!

nog för att jag tyvärr alldeles för gärna trycker i mig nån sötsak ibland, men egentligen är ju ett sånt här enkelt och nyttigt alternativ minst lika gott, om inte godare! 💕🍓

Hittills har den här semesterveckan gått i träningens tecken, jag har kört 1-2 pass per dag och nu skriker kroppen från olika håll och kanter, med värk i svanken och ilande/huggande till och från i ena låret! 😖 så idag måste det väl bli en vilodag, hur mycket än huvudet säger ifrån!
Camilla
2015-06-26 @ 23:11:37
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Muuums! Jordgubbar är så himla gott ju. :)
Jag har haft vilodag i dag, det behövs nog det också. I morgon ska jag nog försöka jogga/gå lite igen och kanske simma lite i Trösken.
Ha en fin helg gummis!
Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0