Annandag jul..

Härligt, jag börjar hitta in i ledighetslunken och njuter av lite ledighet, även om jag har lite svårt för att bara ligga på soffan och peta mig i naveln en hel dag.. ;) istället har jag fått lite gjort på hemmaplan såsom tvätt, lite städning och röja undan julklapparna som har en tendens att ligga utspridda överallt i flera dagar efter julafton.

Trotsade kylan och drog iväg på en tur på längdskidorna, blev bara 6,5 km idag, fick slita som sjutton, tröga spår, eller skidor kanske? Hittills i vinter har jag fått ihop 6,7 mil på skidorna vilket känns helt Ok då jag bara har åkt på helgerna när jag varit ledig. 
Älskade högbo, alltid lika fascinerande att titta på dessa änder..

Sen har vi firat lite jul med pappa & G-B, men julmaten har jag lessnat på för länge sen, fick bli lite fika bara. Väldigt skönt att julen är över nu! Funderar allvarligt på att fly fältet nästa år!


God fortsättning på er! :-)
Cam
2014-12-26 @ 22:17:16

7.1 mil här. Nästan lika. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0