men what??

menar ni att det är 10 dagar sedan jag skrev något här? -det är ju galet! skärpning! tiden räcker väl inte riktigt till just nu, har ungefär en halv miljon saker som jag skulle vilja hinna med, men just nu blir det inte så mycket mer än jobb, utfodring av familjen, försöka hinna med att tvätta i den takt som tvättberget stiger ;) ,fotbollsträningen har dragit igång igen, och sedan är det ju folkracen, som är en riktig tids-bov..
idag har vi mestadels röjt upp efter gårdagens tävling i bollnäs, som var en riktig blöt & geggig historia, så våran husvagn var tvungen att geggamoja-saneras, bilen, kläder och stövlar tvättas,  sedan är det bara att blicka framåt mot nästa helgs festival, då är det andra bilar som ska göras i ordning, målas, bytas däck, skruvas i och ur stolar och grejjas med. -garagehäng idag, alltså! -och folkrace möte ikväll- check. det var den helgen, det.
-men det är ett härligt liv :) -en härlig gemenskap.. 
 
soffie
2013-08-12 @ 21:48:08
URL: http://soffie69.blogg.se

vad roligt ni har det :)

Camilla
2013-08-13 @ 18:41:20
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Det låter som att du verkligen har hittat rätt i din folkracevärld. Då måste kanske blogg och annat vila ibland. Meeen, jag saknar dig! Har ett par rullskidor här som är dina va? Eller har du ångrat dig? ;) Såg dem i dag igen då jag städade förrådet.
Kram kram!

Svar: nää, klart att jag inte ångrat mig! =) vi måste planera in nåt nu snart.. kram!
Nina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0