Dagens fynd!

Blev faktiskt lite ledsen när jag läste i morse att Team Sportia ska stänga igen sin butik här i våran stad, konkurs.. 😞 visst, jag åker ofta till Valbo och handlar i affärerna där, eller nätshoppar en del, men ändå har jag försökt att handla på hemmaplan oxå, ruskigt tråkigt att ännu en affär flyr fältet, snart finns det ingen anledning alls att ens åka in på centrum i Sandviken..
Anyway, har ju tänkt köpa ny cykel till Lucas ett tag, och så sprang vi över denna som nu var prissänkt med 30%.. Sånt gillar vi, ändå, trots konkurs eller ej! Nu hoppas jag att han vill följa med mig och cykla i skogen! 😊
O'hoj!
Karolina Olsson
2015-06-26 @ 14:54:32
URL: http://kulolina.blogg.se/

Riktigt tråkigt med konkurs 😔
Men roligt med ny cykel åt Lucas! 😊

Camilla
2015-06-26 @ 15:20:59

Tråkigt för Sandviken, men bra för er med cykelfynd! Var det rea i hela butiken? Hm... nä, jag behöver inte ett enda träningsplagg mer och ska inte åka dit.
Kram! Rulla i början av nästa vecka igen någon dag kanske?

Svar: Haha, japp, 30% på allt i butik, 10% på redan nedsatta varor, tyvärr hann jag inte kolla klart då det gick så himla snabbt med cykelköpet! 😋

Jag hänger gärna på om jag ff är hemma, funderar på ett pass crosstraining utomhus på måndag morgon eventuellt, men vi kan höras! Kram
Nina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0