Hög på träning!

Jamen, herregud, vem behöver knark eller annat skit när det finns träning? (Och folkrace, såklart!)
Idag blev det ett efterlängtat besök på gymmet efter en dryg veckas vila från styrketräning, och vilket jäkla pass sen! Körde med PT-Hannes och maxade nya  personbästa både i bänkpressen och squatsen, plus att vi körde skiten ur mina axlar, vilket har blivit lite av en favorit muskelgrupp att träna för mig- jag kände ärligt helt uppe i det blå när jag åkte hem! Blev helt klart påmind om varför jag älskar att träna! 
Hoppas att jag inte är alltför mör i kroppen i morgon så att jag orkar köra ett pass i morgon f.m innan vi drar iväg igen..
Camilla
2015-07-13 @ 17:22:21

Gött! Jag har lyckats komma in i något som kan likna ett löpflow nu, hoppas att det håller i sig. Var till och med ute och morgonjoggade i går innan frukost. Det har _aldrig_ hänt tidigare och särskilt aldrig på resa.
kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0