Lördag!

Skönt med ledig helg, känner mig helt slut, trött, ryggen värker.. Tuffa arbetsdagar just nu, då vi i princip vänt upp och ner på hela butiken och bygger om och flyttar omkring grejer. Det har blivit långa arbetspass hela veckan, men det är så otroligt roligt! Det är detta jag brinner för allra mest i mitt arbete, byggandet, att få gå igenom allt, röja upp, bygga nytt, göra fint, få ordning och reda.. Jorå, det blir nog bra när det blir klart, om sisådär 5 veckor. 😊 det är dessutom helt klart den största utmaningen i mitt liv om man ser det arbetsmässigt! 

Idag har jag inget planerat alls, vilket känns som en lagom nivå en sådan hör dag, ruskigt kallt ute, det yr snö och blåser kalla vindar! Men det blev en liten tur på stan med dottern ❤️ , vi provade soffor, vill ha en ny!, men det enda som blev shoppat för min egen del var lite nya träningsplagg och nya skidvantar, alltihop på rea! Gillas! 
Nu blir det fika hos pappa och sen får vi se om jag hittar lite ork och energi att ta mig till gymmet!
Camilla
2015-01-24 @ 20:47:07
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Superfina grejor. :) Jag var också ut på lite shopping på eftermiddagen. Hittade slalomkläder, både byxor och jacka till 30% rabatt på Intersport. Kul. :D
Kram! Lycka till med vallningen i morgon.

Svar: Hihi, tack! Jag har precis slitit med vallning så nu är jag redo till i morgon, vi får se om jag har fäste eller om det blev lika kasst som sist jag försökte valla ;)
Nina

Karolina
2015-01-24 @ 21:23:50

Va härligt! 😊
Jag har också shoppat träningskläder idag, dom reade äntligen 2XU tightsen på stadium outlet 👍
Så blev det såklart en massa annat också! 😊

Svar: Ah, kul med shopping 👍😊
Nina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0