Omstart!

men hej bloggen och ni enstaka följare som ändå kikar in här med jämna mellanrum! jag tänkte försöka mig på en omstart med bloggandet. inte för att jag egentligen tycker att jag har så mycket tid över till att blogga, men samtidigt så saknar jag det, och dels är det ju en grym dagbok som kan kan bläddra tillbaka i och minnas en massa, sedan är det skönt att få skriva av sig ibland..
så, let´s try this again..
men vart börjar man egentligen när man inte ha skrivit på så länge..? jag tänker inte gå tillbaka och dra upp allt som hänt senaste halvåret, så jag tar det nog bara från här och nu.. lite trött blir jag ändå när jag ser att mitt senaste inlägg handlade om att jag lovade att krossa mitt personbästa på tjejmilen, som ju faktiskt var förra helgen och tyvärr måste jag ju meddela att så blev inte fallet, jag hade ingen bra tjejmil alls, men å andra sidan hade jag inga mål eller förväningar längre heller, som jag hade i våras, men jag tog mig runt, sprang första 5 km utan att gå ett steg, sedan blev det urjobbigt och jag gick och försökte jogga om vartannat. -men i mål tog jag mig till slut.
 
.. nu siktar jag bara mot nästa år och halv-klassikern och för att utföra den känns det verkligen som att man måste se till att träna en hel del inför varje moment, så nu gäller det väl att hitta tillbaka till energin och glädjen över att träna, för senaste veckorna har den tyvärr varit som bortblåst.. jag smög in på stadium i dag och hittade ett par nya kärlek:ar, i alla fall, så snygga och så sköna joggingskor! nej, det blev inget köp idag, men jag vill, vill, vill ha!
jag tror minsann att nästa joggingtur skulle bli betydligt roligare med dessa på fötterna ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0