9 km´s stakning

årspremiär för rullskidor blev det idag, och jisses vilken motvind jag hade hemåt..! pjuh.. en blåsa i handen fick jag åxå, menmen, skönt att vara igång med stakträningen :) <3
premiär blev det även för mina nya, snygga träningstajts, 2XU!
lite sol fick jag på mig också, även om det molnade till sig under eftermiddagen och blev lite tråkigt!
nu:varma mackor och soffhäng, eller en sväng till med rollern och färgburken- har inte riktigt bestämt mig!
 
Karolina
2014-03-23 @ 19:52:39

Härligt! Är det där såna kompressions tights? Fick erbjudande från teamsportia om nå nya träningstights 😊

Svar: japp,det är kompressions tights! ja, såklart att dom prissänks nu överallt när jag köpt redan köpt dom! :P
Nina

Mia
2014-03-27 @ 11:45:50
URL: http://miasvardag.wordpress.com

Jisses, stakträning! Tufft! :-)

Svar: haha, ja, eller hur? :)
Nina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0