Blogg-sug! 😊

Helt plötsligt drabbades jag av enorm blogg-lÀngtan, jag fick ett blogg-sug, att försöka blÄsa liv i min blogg igen! LÀnge sedan den kÀnslan fanns.. SÄ, vi provar vÀl igen dÄ.

Jag Àr lite jul-ledig nu under 4 dagar (om jag kan hÄlla mig borta frÄn jobbet sÄ lÀnge?) och har faktiskt inte sÄ mycket planerat heller, vilket kÀnns sÄÄ skönt, för vila och ta det lugnt Àr nog precis vad jag behöver just nu, senaste mÄnaderna har varit helt crazy!

IgĂ„r kom vintern till oss, sĂ„ himla efterlĂ€ngtad! Kanske lite vĂ€l kallt med -17 grader, men otroligt vackert blev det ju med ens.. 

En bild frÄn vÄran gÄrd idag.
Camilla
2014-12-26 @ 19:18:09
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

StrÄlande idé! :) Kram!




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0