Mello 2013

Mars månads höjdpukt är nu förbi- den sedvanliga weekend:en i stockholm som vi gör för 5:e året i rad med våra goda vänner Niklas & Marie. bor på hotell, shoppar, fikar, äter och dricker desto mer, skrattar, skrattar och skrattar- och såklart då- finalen i melodifestivalen! -alltid lika roligt att vara på plats live! :) det är verkligen en energi-boost med en sådan här helg, en liten paus i vardagen, även om man är helt slut när man väl kommer hem igen :)
jag gillar yohios låt och trodde att den skulle segra igår, men ju närmare finalen vi kom, desto mer trodde jag att robins låt skulle bli ett starkt kort!
några bilder från helgen, inte världens bästa bild kvalitet..
yohio och martin hängde i solna galleria, där vi bodde..
jag & marie laddade för final
stämningen var hög i nya friends arena! i år satt vi på läktaren igen, efter några år på parketten.. jag föredrar parketten -folk är så fruktansvärt tråkiga och "svenska" på läktaren, inte många som vågar släppa loss.. tur att vi röjde runt för hela våran läktare istället ;)
..och en hel grejjer får man med sig hem..
Susihus
2013-03-11 @ 10:05:31
URL: http://susihus.blogg.se

Låter som en härlig helg, även om jag kunde ha hoppat mello för det är inget för mig ;) Men en tur till huvudstaden och lite go energi är aldrig fel.
Må gott
KRam

Svar: hihi, ja, det är mycket skräp i melodifestivalen åxå, men på något vis lär man sig att gilla en del av dom när man fått lyssna in dom lite ;) -å stämningen är härlig! :) kramkram
Nina

Camilla
2013-03-11 @ 18:07:22
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Åh, det ser superkul ut! Jag har bara varit en gång och det var då mello var i Gävle för 5-6 år sedan va? Det var hur trevligt som helst. Jag höll på Yohio innan, men tyckte att hans uppträdande inte stack ut något speciellt i lördags. Robin gjorde det fantastiskt bra tycker jag. Även Ulrik Munther.
Nu till helgen är det dags för Stockholm för mig, men sedan måste vi banne mig se till att få till en träff snart ju! Vi har ju massor att prata ikapp.
Kramkram!

Svar: mmm.. Robins låt gör sig väldigt bra i arena miljö åxå, grym live! ja, vi får kika på någon dag! kram!
Nina

Sofia
2013-03-13 @ 20:38:14
URL: http://acordingtosofia.se/

Härliga bilder :-D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0