Semesterdag 4

nä, finvädret drog väl vidare och istället har det varit rätt grått, tråkigt, regnigt och ganska blåsigt sista dagarna! tråk! fast idag har det varit mestadels uppehåll i alla fall..
jag tog en powerwalk på ca 70 minuter med bästa Karolina i morse, medans ungarna fortfarande sussade sött i sina sängar! J har haft en kompis som har sovit över här i natt och jag hade lovat dom att vi skulle gå på bio om det inte skulle vara badväder ute i dag, så det blev en tur in till gävle och filmstaden.
vi såg Dumma mej 2 och den var riktigt bra, faktiskt! -jag skrattade högt flera gånger :)
 
och så kom jag äntligen ut nu ikväll på min efterlängtade cykeltur. det såg regnsjukt ut åt alla håll och kanter så jag drog åt det håll där det såg ljusat ut, men jag fick några stänk på mig innan jag var hemma ändå.. det fick räcka bra med en timmes tur nu då klockan redan började bli rätt mycket, drygt 2,3 mil. nöjd med dagens motion, och det var väldigt länge sen jag var det!
 
nu bär det av mot vansbro och fotbollscup över helgen så jag kanske blir lite osynlig här igen ;)
Camilla
2013-06-29 @ 19:55:31
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Oj, är det Vansbro nu till helgen? Lycka till! :)
Sedan är du färdig snart ju. :)
Blir lite deppig då man läser om vädret hemma. Fy om det blir en till tråksommar.
Kram kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0