sjukt i stugan

nej, det är inte jag som är sjuk, utan Jenkan, som började hosta igår och vaknade med över 39 graders feber i morse! nu bor hon på soffan där hon hackar och kraxar, liten plutt! dom blir plötsligt så jättesmå och ynkliga när dom blir riktigt sjuka, dom små barnen. hon skulle egentligen ha kört sitt livs första riktiga storslalom tävling ikväll, så det är tråkigt att hon missar den! men lite tur för mig också, för då kanske även jag får närvara och hejja på då hon ska tävla för första gången, för jag jobbar ikväll och hade missat tävlingen. i veckan fick åkarna finbesök på träningen då Sara Hector kom förbi och hälsade på. för er som inte vet vem det är, så är det ett framtidshopp som ska tävla i VM! hon tävlar också för kungsberget så det är riktigt roligt att det finns en sådan duktig åkare i klubben! en bild på sara och våra U12:or, min Jennifer nästa längst till vänster :)
jaha, jag vab:ar några timmar tills M kommer hem, och har fått undan en hel del, lite städning inför helgen är ju aldrig fel, och det brukar jag ju aldrig hinna med annars dessa torsdagsförmiddagar :) ute är det nästan vårkänsla, dripp dropp från taken, fåglarna kvittrar och solen skiner t.o.m.. men hallå! jag är inte klar med skidorna än! jag älskar vår, men vill faktiskt ha snö och lite kyla i alla fall en månad till :) (hmmm, jag har nog verkligen blivit skadad!)
Camilla
2013-01-31 @ 21:14:35
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Nej, men stackars J! Åh, förstår att hon var bra ledsen...
Det var en del fint i vårkatalogen, men inte lika mycket som den förra tyckte vi. Jag fastnade dock för de där kopparna (som jag inte köpte förra gången de fanns) och hjorthuvudet för 1095:-...
Jag fick nästan lite vårkänslor i dag då solen tittade fram och snön smälter jättefort. Det kändes inte helt fel. :) Nu ska det bli kallare och mer snö i någon vecka. Februari och mars får gärna vara snöiga för mig, men sedan räcker det.
Kram kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0