pimpat :)

hm.. ja, det ÄR farligt för plånboken att jobba på Rusta. igår skulle jag bara köpa några konst-tulpaner- men det blev lite annat med.. som vanligt! man kanske ska börja lämna plånkan hemma när man åker och jobbar? ;) hur som helst så pimpade till en liten vägg som vi har, som vi egentligen inte har haft något på, förutom en spegel och en lykta som hängt från taket och som alla slår huvudet i, så jag tänkte att om jag ställer något där så kanske man klarar huvudet i fortsättningen!
lite mysigt blev det ändå.. :) fast mattan såg lite töntigt liten ut, kanske vore finare med en större?

just nu sitter jag och funderar på om jag ska köra ett spinningpass ikväll.. -för inte ens jag har någon lust att åka skidor idag, i blåsten och töandet! visserligen töade det igår med och då åkte jag 8 km i jättefasta spår.. tyvärr drog jag på mig skavsår, så det är kanske lika bra att låta dom vila något..?
Camilla
2013-01-31 @ 07:15:44
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Hihi, ja... det måste vara farligt men roligt att jobba på Rusta. Samtidigt är det ju jättekul att hitta en massa fina saker till hemmet till bra pris. :) Ni har väl lite extra rabatt som personal också, kan jag gissa.
Jag kollade nya katalogen från Living & Room i helgen då jag var hos Elenor. Kopparna har kommit i nya färger och nytt mönster inuti nu, superfina. Även en supersnygg "hjort" eller liknande som ett silverhuvud att ha på väggen.
Krm!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0