Höstigt

det må vara sommarvarmt, soligt och fint på dagarna, woow, vilken sommar i haft i år, helt otroligt!, men på kvällarna och nätterna är det mörkt och kallt, och höstigt!
ett säkert höst-tecken är väl ändå när man börjar elda värmeljus hemma, och det gjorde jag igår kväll i mina nya lyktor, som går på ynka 20:an/styck på Rusta. :) så fina, och säljer som smör i solsken! finns i guld, silver & brons.
jag laddar för eftermiddagsjobb och är riktigt irriterad över att jag har suttit hemma i 4 timmar snart och väntat på att sotaren ska dyka upp, vilket han inte har gjort!? det känns som att han inte tänker komma heller, och jag måste åka snart -jag har inte ens vågat mig in i duschen om han skulle dyka upp just då.. grrr- irriterad!! X(
 
 
Camilla
2013-09-02 @ 10:37:26
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Mmm, Rusta hade mycket fint i broschyren som kom förra veckan. :D
20:- kan man ju verkligen inte klaga över. ;D
Kram!

Karolina
2013-09-02 @ 20:34:23

Ja, idag var det riktigt kallt när jag åkte till jobbet imorse! Dags å mysa till det lite :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0