Min dag!

japp, idag är det min dag, min födelsedag. den har varit rätt lugn, jobb hela dagen, blev bjuden på lunch av bästa Marie, och sedan har jag bara haft svärföräldrar och pappa med sambo över här ikväll, helt ärligt så orkade jag knappt med det, jag känner inte alls för att fira födelsedag -är trött & slut! nåja, det blev såklart trevligt ändå.. jag tänker kalasa vidare i helgen lite mer istället! jag har blanda annat fått pengar, blommor, cykeltröja, ett fint fotografi från våran trädgård, inramat..
nä, NU tycker jag att det räcker med att fylla år- jag kan stanna här, vid en ålder på 35!
soffie
2013-04-25 @ 21:01:03
URL: http://soffie69.blogg.se

grattis på din dag, va god tårtan ser ut :)

Svar: tackar :) ja. den var god åxå, det är himlans gott med blåbär!
Nina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0