Ledig fredag

oj, den här dagen har känts väldigt lång, och med en salig blandning av allt möjligt. jag har varit ledig, det är ju inte så ofta jag är ledig en vardag längre, men det är faktiskt riktigt skönt. skönt med egentid! jag gick en runda på stan, provade ut fotbollstränar-kläder på intersport, shoppade nya underkläder på lindex, var på apoteket och sedan blev det storhandling tillsammans med resten av stan- ja, det märks ju att folk har fått lön, om man säger så. sedan slog migränen till, så det fick bli ett piller och en sväng på soffan innan ungarna skulle hämtas. därefter kom min mamma för att gratulera mig i efterskott, så efter lite fika, kaffe!, så gav värken sig iväg igen.. -tur det!
sedan var det dags för en tur på stan, nr 2 ;) -då Lucas var i stort behov av hårklippning och så skulle en present införskaffas.
nu har jag och J varit och lämnat av ett lass kläder och några cyklar till morgondagens klädbytardag, med över 100 st utställare, så det är stort.. och brukar kunna ge lite pengar. :) perfekt med återvinning! 
 
dagens fina presenter, tack bästa mammi & mormor.
väska, parfym & örhängen..
..och en väldigt udda trollslända.
det är min kusin som har gjort den av gammalt "skrot", som ni kanske ser är den gjord av en gammal nyckel och ett par knivar. hon är konstnär och har enorm fantasi och gör helt fantastiska saker av gammalt skrot! titta gärna in på hennes blogg! det är jättefint att ha flera sånna trollsländor tillsammans.
Camilla
2013-04-26 @ 21:20:14
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Men så tråkigt med migrän! Peppar, peppar har min "vuxit bort"... jag hade mycket migrän mellan 15-25 års ålder. Nu har man mer kronisk spänningshuvudvärk i stället, efter allt stirrande i skärmen. :S

Vilken alldeles fantastisk väska! Avis!

Hoppas att resten av helgen blir huvudvärksfri och bra!

Kramkram!

Viktkamp
2013-04-27 @ 08:32:10
URL: http://viktkamp.webblogg.se

Vilken snygg väska!!!! =) Kram

Svar: åh, tack! :)
Nina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0