Äntligen vårfeelings!

vad glad jag blev när jag vaknade i morse och såg att solens strålar försökte tränga sig in igenom rullgardinen. ganska snabbt var jag ute och tog fram min fina racer-hoj och dammade av den, sedan fick jag med mig barnen på en runda! jaja, jag fick muta dom lite med att vi skulle köpa glass på vägen.. :) jag packade ner kameran åxå, och tog lite bilder när barnen vilade..
jag tänker ofta att jag ska ut och fotografera, men av någon anledning så blir det aldrig av.. -skärpning på det! har man en riktigt bra kamera är det såklart att man ska använda den- ofta! ;)
faktiskt så har jag även varit på ett dösvettigt spinning pass åxå, så dagens träning: 1 mil lugn cykling och 45 minuters spinning- godkänt! :)
 
 
Camilla
2013-04-14 @ 20:39:50
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Men det var inte dåligt! Både cykling och spinning. Härligt med lite fotopromenad. Jag tycker att man fotar mer nu då man har bloggen.
Kraaam!
Den här veckan är lite packad med kusinträff, Tommy fyller år och så har vi bara en bil fram till fredag. Hur ser det ut för dig veckan efter? Kraaam!

soffie
2013-04-14 @ 21:06:11
URL: http://soffie69.blogg.se

wow va duktig du är, å vilka fina bilder du visar, ha det bra i veckan å hoppas nu värmen kommer nu:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0