Och så kom vintern!

här har det snöat hela dagen, även om det nog tyvärr mest regnar nu.. onödigt, kan man ju tycka då! låt det hellre ligga ett litet lager puder snö, än en massa kläggig blötsnö :( blä, så tråk!
jag gör en camilla -snokar runt på webkameran över konstspåret i högbo -jag börjar verkligen längta efter skidpremiären nu! jag måste ut och shoppa på mig lite valla, först bara. usch, vad dyrt det är med höst & vinter. häromdagen en stor kasse på stadium, och igår blev det en stor kasse från Intersport då jag var ute och shoppade skridskor åt Lucas och innebandyglasögon åt Jenkan. hemskt hur mycket dom kan ta betalt för ett par barnskridskor som kommer att bli använd några månader och nästa år är dom för små!
hmm, annars känner jag mig lite off, har varit migrän:ig några dagar, fryssen och trött- men tröttheten kan ju ha något med förra veckans internsiva dagar på jobbet att göra, jag räknade ut igår att det nästan blev 70 timmar innanför rustas väggar förra veckan, vilket har varit jätteroligt, men det är klart att det tar på en ;)
Camilla
2012-10-30 @ 06:48:38
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Jag tyckte att det var supermysigt med snön i går. :) Börjar alltid dagen med att kika på webbkameran i Högbo, sedan tittar jag nog 20 gånger om dagen. ;)
Jag har haft problem med att lämna kommentarer hos dig senaste veckan, vet inte varför?! Testar igen.
Kram!

Svar: haha, du måste ha för lite att göra på ditt jobb :Pjaha, vad konstigt att du inte kunnat kommentera..? men nu verkar det ju funka igen iaf ;) kram!
Nina

soffie
2012-10-30 @ 20:34:00
URL: http://soffie69.blogg.se

men huuu blä för snö redan ,det enda positiva med det är att det blir ljusare ute:)

Svar: jag kan tycka att det är helt ok med lite snö, om den får ligga.. blötsnö ogillas skarpt!
Nina

soffie
2012-10-30 @ 20:43:32
URL: http://soffie69.blogg.se

svar:ja det blev skor till dottern men inte till mej,som vanligt alltså:)

Svar: ja, tänk -varför är det alltid så?? :)
Nina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0