Jobb och jobb och lite shopping

jag kan inte riktigt avgöra om det är jättebra, eller mest farligt för plånboken ;) , att Stadium outlet har öppnat en butik vägg i vägg (nästan) med våran butik! hela våran länga med nybyggda butiker öppnade igår och det var folkigt värre, och inte helt oväntat var det outleten som drog mest med folk- men givetvis hade vi åxå mycket kunder och försäljning. så roligt att vi äntligen fått öppna upp våran fina butik som vi slitit så för att få den så perfekt så att till och med folket från HK blivit imponerade  av och sa att det var finaste Rusta butiken dom varit in i, vilket dom säkert säger på alla invigningar, men just idag törs jag nog faktiskt säga att våran butik ÄR den finaste!!
hur som helst, igår gick det inte att handla på stadium om man inte var beredd att köa minst 30-40 minuter, men idag däremot var det inte alls lika fartigt och jag & barnen var in och fyndande en hel del.. ett par skor åt oss alla 3 tex..
jag och Jenkan shoppade samma modell av vintersko, fast jag tog en vit & hon ett par svarta- riktigt mysiga! L hittade på en innebandyklubba också.
..ja, och så dagens rusta shopping då, -det var faktiskt barnen som ville ha dessa:
79:-/st, eller så köper man 2 och får den 3:e på köpet!
nä, fy, nu är jag trött! många arbetstimmar denna veckan, och jag är dessutom inte färdig än, utan jobbar helgen också. sambon är ute på rock-klassikerkryssning så jag och barnen ska fortsätta mysa i soffan medans storm-vindarna viner utanför fönstret- och kanske kommer det lite mera snö? -igår dalade dom första snöflingorna ner från himlen! =snart får vi åka längdskidor!! :)
jag ska försöka skriva lite mera aktivt igen snart, nu ska väl kanske vardagen bli lite mera normal igen!
 
Camilla
2012-10-27 @ 21:24:19
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

testing testing

soffie
2012-10-27 @ 21:49:29
URL: http://soffie69.blogg.se

sånna stövlar ska jag köpa mej imorrn på vår Stadium Outlet de svarta:) de kostar 300:= svar den riktiga halloween firas den 31 oktober men här i Sverige gör de visst det idag för att inte krocka med vår alla helgona:)

Petra
2012-10-28 @ 21:32:32
URL: http://petra-vardagligating.blogspot.se/

Vilka fina saker du har fått shoppat!

Camilla
2012-10-30 @ 06:50:13
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Låter fullständigt livsfarligt att jobba granne med dem! Undrar om jag ens vågar gå in där och kolla i dag? ;)
Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0