Firar

många anledningar till att fira idag :)
jag firar att jag inte har semester ÄN, för usch, så deppig jag skulle bli av att ha ledigt i det här tråkvädret!
jag kan fira att jag fixat att äta en sådan här just nu, att det inte tar emot, tar stopp! alldeles för många dagar nu när det inte funkar att äta någonting.
jag firar att jag äntligen fick på mig joggingskorna och tog mig ut på en runda, 5.5 km utan problem- jag trodde nog att jag skulle vara lite mer ringrostig. -och spänningshuvudvärken försvann med.
.. och att bästa mammen är hemma igen från sjukhuset.

och så kan jag ju fira att jag är leeedig imorgon :)

kanske har jag något mer att fira åxå...? ;)
Camilla
2012-06-26 @ 21:55:43
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Åh, så mycket roliga nyheter. :)
Jag har hittills inte mått så dåligt av att ha semester, trots lite tråkigt väder... det känns som att det kommer att bli en sån här regnig och kall sommar hela sommaren i år.
Hm.... är du gravid eller? :D
Kramar!

Svar: nixpix, jag är inte på tjocken!
Nina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0