Sport shopping

en drös med nya träningskläder har jag hittat på efter vägen på våran semester :) bland annat besökte vi vingåkers outlet, och ojojoj, jag var nästan i himmelriket ett tag! jag hade kunnat shoppa hur mycket som helst där, men jag fick såklart begränsa mig lite, dessutom fick barnen en hel del åxå!
från v: prickig bikini rea på team sportia, svart & cerise craft jacka, svart puma topp, svart glansig adidasjacka, har kikat på sådana hela våren men har tyckt att runt 700 kr är lite väl saftigt! denna fick jag för 350:-. vita reebok skor, skidstrumpor och ännu en adidasjacka, härligt cerise med turkosa sömmar, även den från team sportias rea.
hm.. köpstopp på träningskläder på ett tag, kanske? :)
Camilla
2012-07-31 @ 06:55:37
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Jag tycker att det ser helt fantastiskt ut! :) Måste nog åka till Vingåker igen jag också. :)
Sv: Jo, nu är det många som kommenterar igen... ett tag hade jag 60-80 besökare på varje inlägg och 6-7 kommentarer.
Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0