Semesternaglar

för första gången i mitt liv har jag fina naglar! jag tänkte att jag skulle unna mig fina, sommarfräscha  naglar till semestern, men nu hade hon bara en tid idag att erbjuda mig, så jag semester-tjuvstartar lite och håller tummarna att jag fixar att jobba med dessa i 3 dagar :)
roligt att slippa gömma mina egna sönderätna fingrar.
hmm, vad har jag gjort annars min lediga dag? shoppat lite, inget av intresse precis- regnkläder till L, underkläder & strumpor till barnen, fyllt på hygienförråden lite, snabbfikat hos mamsen, hälsat på V som vi köpte kaninen av för att få lite hjälp med klo-klippning på våran lilla snurre-sprätt, lite tvätt & städning, tagit in lite grönsaker från växthuset och hittat årets första smultron!
..och inte hann jag med någon träning idag heller! gaah- nu är det skärpning på hög nivå snart!
Anonym
2012-07-12 @ 22:52:33
URL: http://soffie69.blogg.se

wow va snygga:)

soffie
2012-07-12 @ 22:54:24
URL: http://soffie69.blogg.se

det va soffie där ovan:) hoppas du har det bra kram www.soffie69.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0