Onsdag

hello onsdag, hello sommar- för NU är det väl äntligen riktig sommar på gång?
jag är egentligen ledig idag ju, men har varit borta på hemligt mission hela dagen lång, så något vettigt har jag ju inte fått gjort hemmavid på hela dagen- menmen, ledig helg väntar.. å snart semester! 7 jobbdays to go :)
 
idag tänker jag minsann bjuda på en somrig outfit åxå, det var väl riktigt länge sedan!? känns som man bara bor i antingen arbetskläder eller träningskläder nuförtiden, så det är riktigt skoj att dra på sig något annat som omväxling :)
top: H&M, capribyxor: esprit, skor: crispin, klocka: jetset, halsband: evfa attling, armband: new yorker.
något suddig blev jag -och halshuggen ;)
 
en riktigt härlig lunch på uteservering i solskenet idag blev det med- nästan utomlandskänsla ju! åt en riktigt smarrig pastasallad med kyckling, bacon & avocado.
 
jag fick en liten present igår, av M.. konstigt nog- han gnäller och fnyser jämt när jag kollar på klockor, för att han tycker att jag redan har alldeles för många, men ändå köper han en åt mig lite då & då.. :)
just nu är det jättebra REA på Jetset:arna på Ur & Penn, så kanske hinner jag med en till till samlingen innan sommaren är förbi..?? :) här är i alla fall min Jet Set nr 5!
 
 
 
Camilla
2012-07-05 @ 16:34:29
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Oj! Jag har två Jet Set, men är dålig på att använda dem. Snällt av sambon din. :)
Fin du är, riktigt snygg topp!
På väg hem nu för att sim-ladda...
Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0