Helg over


myspys hemma hos oss!

jaha, vecka fyra var då över- vad snabbt den gick förbi!

jag har ju haft jobbhelg och utöver det har jag mest varit hemma, spelat spel med älsklingarna, tvättat, plockat, städat, slöat i soffan, myst.. men idag längtade jag verkligen ut, efter motion.. efter lite velande föll lotten på en powerwalk- precis vad jag behövde, kände jag redan efter 10 meter. enligt endomondo, den app som jag använder, blev sträckan nästan 8 km vilket jag inte tycker verkar så troligt, runt 7 kanske jag kan gå med på.. :) tråkigt det är när programmen inte funkar riktigt som dom ska..

jag kunde heller inte motstå att provjogga lite åxå, längtar så ;) jag hade ju inte tänkt springa, så jag var väl inte direkt klädd för löpning, och så hade jag precis ätit, men jag tog lite lätt jogging varannan låt, så totalt borde det ha blivit 3 km jogg iaf, lekande lätt. jag trodde verkligen inte att jag skulle orka springa nåt alls :)

...läst har jag också gjort i helgen! började på ännu en bok av Mari Jungstedt i fredagskväll och nu har jag nästan läst ut den! jag som nästan aldrig läser böcker och speciellt inte hemma är nästan lite chokad av mig själv :D men hon skriver väldigt bra måste jag säga, nu ska jag försöka beta av hela serien.. någon som vet hur många hon har skrivit?? 

jahapp, bara ladda om inför ny arbetsvecka då, och nya träningsutmaningar! denna vecka siktar jag på minst 4 pass i alla fall, minst!


Anonym
2012-01-29 @ 21:55:05
URL: http://lillkakan.blogg.se/

Heeej!

Jag jobbar helg till helgen:0/ ledig nu på tisdag sedan jobbar man i 10 dagar:0( gruvas redan:0)

Jag har nån bugg på bloggen jag iphonsr mina innlägg å det ser ut som man inte kan skriva nån kommentar:0(bara under ankorna:0)

Kraaaaam

Camilla
2012-01-30 @ 07:57:06
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Hej hopp! Kul att du börjat läsa! Jungstedt har jag nog de flesta böcker av, hon har nog skrivit 7-8 st tror jag. Minna att jag läste "Den inre kretsen" först och blev helt såld! Spännande!

Här har någon bacill hälsar på, inte alls vad jag vill 1,5 vecka före Kristinaloppet ju! Har inte bestämt mig jag heller, dagsformen och vädret får avgöra. Just nu känns det 50/50.

Kramis!

Anonym
2012-01-30 @ 08:40:52

Hej! jag har läst alla Marie Jungstedt böcker den sista 9 onde fick jag i julklapp, jättebra allihop, du kan låna av mig om du vill så slipper du köpa. Sen när du är klar med alla hennes böcker kan du läsa viveca steens böcker om sandhamn, lika bra om inte lite bättre:)Hoppas allt är bra med er:)

Kram Therese

Helene
2012-01-31 @ 09:41:17
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/

Jag har oxå jobbat helg !!

Mari har skrivit 9 böcker i den serien tror jag.

Jag har läst dom alla, dom ÄR BRA !!

Fin blogg du har.

Ha en mysig tisdag.

Kram Helene.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0