Vår feelings

hello godbitar- jo, jag lever, har bara fullt upp och ingen direkt blogginspiration :S

jobbhelg över, och jag hann till och med ut och njuta av det soliga vårvädret åxå! härligt, men fortfarande rätt kallt och blåsigt.. -menmen, 6 km lätt jogg var himla härligt efter jobb.

i stort sett barmark- men på vissa ställen var det riktig isgata.

efter lite middagsfix åkte jag hem till bästa Marie för lite tjejsnack och te & skorpor. mys! det var alldeles för länge sedan vi träffades nu, varför hinner man så sällan träffa sina vänner?
hur som helst bjöd hon på en underbart god morotsmarmelad med hjortron & whiskey- men någon whiskeysmak kände då inte jag, som tur är ;) -den smakade mest hjortron.


nu är räkningshögen betalad och jag längtar så efter sköna sängen nu! natti, natt :D
Camilla
2012-02-27 @ 08:09:13
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Jogging låter så... våååår! :) Härligt!

Vi lämnar snart vintern i Mora och åker hemåt vi också. Ska börja städa stugan i dag och packa. Känns otroligt bra, är nöjd och känner mig totalt avstressad efter några dagar mitt ute i nowhere.

Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0