Inte 100

nej, men nej- idag har jag ingen bra känsla.. magen känns orolig, jag fryser ihjäl och är koma-trött.. -i morse ringde klockan i 12 ! minuter innan jag reagerade -och då är jag en sådan person som så gott som alltid vaknar före klockan och alltid slår av den innan den börjar ringa. jag skulle nog för det mesta klara mig helt utan väckarklocka, trots att jag kliver upp strax efter 05 varje dag som jag ska till jobbet. (hmm, ja, inte ens när jag sover kan jag koppla av ordentligt!) men i morse måste jag ha sovit hårt!

nehepp, idag blir det lugna puckar och toktidig kväller, så hoppas jag att jag är fit for fight igen imorgon.

men för att liva upp det här tråkiga inlägget så kommer min måndagslista här!

den här måndagen är jag extra glad över:
* att jag bara har 3 arbetsdagar kvar den här veckan
* att barnen har sportlov och trots att dom går mycket på fritids så får dom göra lite roliga saker
* att det snart är mars och våren kommer på riktigt- underbart!
* att det snart är dags för vasaloppsspinning- så inga flera baciller kommer i närheten nu- OK?
* att det är en ny del av 30 grader i februari- riktigt bra serie på 1:an!

och om några veckor får man sitta såhär och njuuuuta i Sälenfjällen:)
 
(bild från förra årets kläppen-resa)

Petra
2012-02-27 @ 20:52:07
URL: http://petra-vardagligating.blogspot.com/

Hoppas att du inte blir sjuk!

Kram

Camilla
2012-02-29 @ 21:50:32
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Krya på dig gumman! Inte har du tid att bli sjuk nu ju.

Hoppas att det försvinner lika fort som det kom. Jag är nyfiken på Vasaspinningen ju och vill ha rapport. Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0