Äntligen skidor!

efter 2 veckors förkylning försöker jag nu inbilla mig att jag är tillräckligt frisk för att börja träna & motionera igen. halsen har i alla fall slutat att värka, men tyvärr dras jag med jobbig hosta och trånga luftvägar fortfarande- men nu kan jag inte hålla mig borta från spåren längre! hann bara hem från jobbet idag och kastade mig i craft kläderna och iväg till högbo och skidspåren! jösses, sen fredageftermiddag =spåren helt för sig själv, nästan! det blev en lugn runda på nästan 8 km, det kändes rätt bra ändå, jag tänkte mest kolla om jag klarade av att åka överhuvudtaget, men det gick ju, så nu laddar vi om inför morgondagen! :))
glömde helt bort att ta några kort i spåren idag, så jag tog ett på väg tillbaka till bilen, det är så vackert nu!
nu är även jag lite "långledig", i hela 4 dagar! vilket jag tror är rätt lagom för min del, jag som har så svårt att koppla av och njuta av att vara ledig (om jag måste vara på hemmaplan alltså! ;) ). lite lustig tanke att man inte ska jobba något mer år 2012!
 
Tess- en helt (o)vanlig morsa/tjej med väldigt speciella barn
2012-12-28 @ 20:36:59
URL: http://motherwomanwife.blogg.se

Bra jobbat! =) Skönt med ledighet.
Tack dsamma!

Camilla
2012-12-29 @ 21:09:59
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Härligt att du kom ut två dagar i rad. Nu är det ju värsta tråkiga tövädret ute. Blä för det! :(
Kram och njut av ledigt nu!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0