Ledig

jag har faktiskt helg redan nu, en 4-dagar helg.. inte illa!
så vad har jag roat mig med idag då? inget speciellt egentligen -handlat, köpt målarfärg, hälsat på pappsen, städat kaninbur, tvättat massor, bytt rent i sängarna, pluggat lite i min truck-bok (jag ska äntligen få ta truckkort nu) och börjat måla, med hjälp av barnen, min folkracebil!
nu försöker jag ladda inför helgens tjejmil.. men i år tänker jag inte ställa några krav alls på mig själv.. jag känner mig sjukt otränad och pluffsig och räknar inte med att jag kommer orka springa hela sträckan, men jag ska göra mitt bästa och det får bli som det blir -jag tänker inte bli sådär sjukt besviken och arg på mig själv som jag var förra året. -men, jag ska nog försöka slå förra årets tid i alla fall :)
imorgon eftermiddag åker jag iväg till huvudstaden..
dagens rusta-tips: supermysig, mjuk och härlig pläd med ko-mönster.. -99:- .
Anonym
2012-08-31 @ 22:52:43
URL: http://soffie69.blogg.se

mmm va härligt med ledighet ,,å va fin pläd älskar det mönstret:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0