Kärlek ♥♥♥

helt ovetandes att vi skulle få uppleva ett bröllop idag åkte vi iväg till Högbo kyrka för att gå på min äldsta och barndoms väns dop av deras lilla söta son.. -och där slog dom till minsann- vilken härlig, underbar överraskning! hjärtat slog några dubbelslag när man hörde att bröllopsmarchen började spelas precis när det hela skulle börja! vilka luringar :) -och tårarna var inte alls långt borta när det blev live sång med aukustisk gitarr, "more than words..."
så vackert... stort grattis till er, kära Staffan & Linnea- all lycka till er!




nu blev jag väldans giftas-sugen :D :D kanske dags att slå till snart? det har ju bara gått 3 1/2 år sedan M friade till mig...
Camilla
2011-10-29 @ 20:06:53
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Vilken surprise!!! Jag har också varit på sånt dop som blev bröllop en gång. :)

Så klart du ska. Så mysigt ju! En strand i Thailand kanske? ;)

Kramsi kramsi

Marre
2011-10-29 @ 20:36:47

Inte Thailand heller, brudtärnan måste ju få vara med

Lillkakan
2011-10-30 @ 09:33:47
URL: http://lillkakan.blogg.se/

Vad mysigt!

Hej!!! :0)

Ja det tycker jag ni ska!!

Vi for ju iväg till gotland förra året;0)

Vi ville ju ha ett litet bröllop:0)

KraaaaaaaaaaM




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0