Ett fett paket

jag hämtade ut ett 16 kg tunt paket på posten häromdagen- med jultidningar! min Jenka har sålt för första gången och skramlade ihop till en egen surfplatta, en olympus digitalkamera, 2 biobiljetter och en liten slant blev det över också.
men nu är det väl mammans jobb att se till att allt blir levererat och betalt ;)

sålde ni jultidningar som barn? jag vet att jag sålde något år, men inte var det så fina premier då som det är nu inte :) jag minns att jag fick ihop till ett väldigt exlusivt pennfack med mååånga tillbehör! haha, nu är det kameror, mobiler, tv-apparater, mp3-spelare and so on..!

jag köpte en familjealmanacka samt guinness rekordbok, den kan ju faktiskt vara ganska kul att bläddra i- för hela familjen!
Camilla
2011-10-30 @ 17:51:26
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Felix säljer inte längre. :( Vet inte hur jag ska klara mig utan familjealmanackan. :/ Tror iofs att de finns att köpa i bokhandeln.

Fina premier! :)

Japp, jag sålde också som barn. Det är ju ganska bra betalt. :)

Mamma och jag var in på ditt jobb i går efter att vi varit i Näsbodaspåret. De hade ngt jubileum, vi fick glasstårta och kaffe efter våra 9 km promenad. :)

Kraaaam!

Camilla
2011-10-30 @ 20:29:18
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Jag tycker förresten att du behöver en till nedräkning... 104 dagar till Kristinaloppet 3 mil skidor den 11 februari. Då kan vi åka dit tillsammans över dagen och åka. :)

Det är i Norberg, funkar att åka över dagen. :-D

Kram

Therese
2011-10-30 @ 21:19:18

Ja jag sålde oxå några år, ett år fick jag en genomskinlig telefon som lyste när det ringde, och en hårfön:)

kram

Coquina
2011-10-30 @ 22:03:06
URL: http://coquina.blogg.se/

Jag sålde jultidningar och jag älskade det, vad duktig din tjej har varit =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i mina två tävlingar =)

soffie
2011-10-31 @ 19:02:16
URL: http://soffie69.blogg.se/

jag sålde med jättekul var det:) Nu är jag hemma från en toppenhelg i London:) kramen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0