Jaaaaaaaaaaaa

men titta: SNÖÖÖÖÖÖ!

Våran söta lilla stuga.

jag har varit på rätt uselt humör större delen av dagen och det mycket på grund av vädret, då det har spöregnat större delen av dagen -så någon julskytning blev det inte för oss i år.. men ett sånt mycket bättre slut det blev på den här dagen, då det mitt i söndagslaxen började dala ner snöflingor utanför fönstret! Även om det väl mest är blötsnö just nu, så känns det välkommet med lite snö- och barnen blev ju såklart eld & lågor :D

vi har mestadels varit på hemmaplan idag alltså, småplockat och pulat lite här & där, och ett besök till min pappa som fyller 61 år idag. Grattis bästa pappa!
jag måste bara visa presenten han fick av oss också, så himla söt, och jag trodde nog att den skulle passa perfekt till min papps -det är lixom hans stil & smak :)

en barr-älg, ren?
Camilla
2011-11-27 @ 20:39:09
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Ja, men äntligen snööööö! Det smälte bort rätt fort tyvärr. :/

Vilken söt liten filur! :)

Sv: Stavarna var mer en beställning med maken eftersom jag inte hade tillgång till bilen i dag, då Felix hade cup... Han kom inte bara hem med dem till mig, som det kanske lät i bloggningen. ;) Nej, här får man inga såna överraskningar inte. :(

Kram vännen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0