Gulli-gull

idag har vi varit ute och kikat på sånna här sötnosar, visst är dom bedårande?
barnen ska få en varsinn hamster, dom tjatar och är så förväntansfulla!

men jag blev något störd på ena djurbutiken där jag tyckte att affärsbiträdet uppträdde väldigt oservice-inriktat. för det första så brydde hon sig inte alls om oss, vi var ensamma i butiken och även fast vi stod länge och kikade så kom hon aldrig fram till oss och frågade om vi ville ha hjälp med något. till slut gick jag fram till henne och frågade om vi fick titta på hamstrarna som verkade gömt sig helt inne i sina bo:n.. "tänker ni köpa någon då?" får jag som motfråga!? Vaaa??? konstigt hur vissa kan få sånna jobb när man inte har en aning om hur man behandlar kunder!

hoppas ni haft en bra mors-dag, att ni uppvaktat era mammor ordentligt och att ni som själva är mammor har blivit lite extra uppskattade. själv fick jag ett sött kort av Jennifer och en ny ängel till min samling :)
Anonym
2011-05-29 @ 21:12:35
URL: http://lillkakan.blogg.se/

Vilken servic d va på djuraffärn..... Nooot!

Jag har haft enbra morsdag med!!!

Kraaam

Camilla
2011-05-30 @ 11:35:57
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Vilka sötnosar! Hoppas att de blir nöjda med djuren, dina barn. :)

Det var verkligen fel person på fel ställe det där. Antar att ni inte handlat hos Djurmagasinet på Köpis? Där blir man alltid fint bemöten.

Kramar!

Camilla
2011-05-30 @ 11:36:28
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Bemöten? Bemött? Jaja...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0