8 km lycka

jag tror att jag har blivit beroende av löpningen! ikväll har jag löpt veckans andra 8 km-pass! kändes skapligt, men det gick inte alls lika snabbt som tidigare i veckan.. började tänka lite och insåg att på senaste 10 dagarna så har jag haft en vilodag, det var förra fredagen, så dagens pass var det 6:e passet i rad, så det är fullt förståerligt att kroppen börjar bli lite seg!

fötterna brinner & låren bultar :)

men imorgon så blir det "vilodag", nåja, från träning iaf -vilar gör jag annars bara när jag sover! jag börjar nästa fundera om jag har fått någon släng av damp på senare dar, jag kan helt enkelt inte sitta stilla, det är full fart hela dagarna, på jobbet, (jag går & står ju dessutom hela dagarna på jobbet, drar, sliter & lyfter många hundra kilo varje dag) hemma -det är nästa så  man står och äter mat, tränar som en iller, sköter hem, barn, handlar, bakar med mer, med mer.. det är ju så mycket som man vill hinna med varje dag!

får nog tvinga mig själv att slå av på takten lite snart...

over and out- nu ska jag ta igen förlorad sömn då jag sovit som en kratta sista veckan :(
soffie
2011-07-28 @ 23:57:02
URL: http://soffie69.blogg.se/

guuu va duktig du är,

hoppas solen har tittat fram hos dej idag,kram

Camilla
2011-07-29 @ 14:05:13
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Oh, jag som tycker att jag kommit igång. Nu blev jag ju genast jättetrött...

Kan du inte skicka över lite energi?

Kram!

Mia
2011-07-31 @ 10:02:19
URL: http://miasvardag.wordpress.com

Vad du kör på! Härligt!

Men glöm inte att vila som sagt... :-)

KRam




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0