Fullt ös, medvetslös :)

tempo, tempo, stress och stress..
fullt upp på jobbet, full fart hemåt, fixar mat och badar barn på samma gång för att hinna iväg till kvällens spinningpass, men trots att jag var där 20 minuter innan biljetterna släpptes så blev jag utan. TOK-lång kö.. besviken.. jag har inte tiden att sitta och vänta 40 minuter före passets början, och det är inte möjligt att boka plats på passen där jag tränar.
dom har verkligen lyckats bra med att värva nya medlemmar, men just nu känns det som det är FÖR många medlemmar.. men kanske en del droppar av nu när vi har passerat januari..? nä, jag börjar faktiskt fundera på att säga upp medlemsskapet och träna någon annanstans istället, om inget händer- större lokaler och flera pass, kanske?

istället begav jag mig in och trängdes på gymmet, egentligen tycker jag inte att stryrketräning är så kul- men jag vill ju ha snygga armar ;) till slut blev ett löpband ledigt, så jag sprang 4 km också. lite mör i benen idag och träningsvärk i lår och ljumskar efter gårdagens skidtur.

så sugen att prova på Body-pump, men av någon anledning så har det blivit skäcken för mig ;)
har du testat? alla säger ju att det är SÅ kul..

hoppas ni har överseende med allt mitt träningsbloggande igen, nu är jag sådär äckligt överladdad, igen..
soffie
2011-01-31 @ 21:29:26
URL: http://soffie69.blogg.se/

va bra att du ändå tog dej iväg på träning va duktig du är,har du nåt bra tips om hur man kan träna lår hemma,?

kram

Petra
2011-02-01 @ 08:47:41
URL: http://petra-vardagligating.blogspot.com/

BP är roligt att köra ibland tycker jag. Kör gärna annars på gymmet själv.

Camilla
2011-02-01 @ 15:27:18
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Body pump är superkul! Testa! :)

Trist att ladda för ett pass och inte få plats.

Jag gillar din träningsblogg, själv har jag kört coreboll på lunchen i dag. Jobbigt och inte speciellt kul, men det känns som att det ger resultat.

Kram på dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0