Yummi!

imag0706 (MMS)

Här förbereds det för god lördagsmiddag -kycklingfile' fylld med soltorkade tomater & fetaost, och färsk majs! Alltihopa ska på grillen strax, synd bara att 3! av våra närmaste grannar tycker att det är en jättebra kväll för gräsklippning! :s vilket underbart sommarväder vi bjuds på idag, synd att man har varit instängd på jobbet.. fast jag slutar ju tidigt på helgerna, så lite hinner jag njuta ändå :) h ar ni oxå underbar sommarvärme idag? 26 grader har vi haft på eftermiddagen.. -mera sånt, tycker jag!

Camilla
2011-08-27 @ 22:47:14
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Nämen, jobbade du i dag? Vi var in och handlade och jag hämtade paket... kunde vara kring 15-tiden kanske. Såg inte dig, men du kanske hade fått åka hem redan.

Har också klippt i dag... hi hi... men jag gjorde det på förmiddagen.

Kycklinggrillning även här. Gott!

Kram kram!

Camilla
2011-08-27 @ 22:47:27
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Nämen, jobbade du i dag? Vi var in och handlade och jag hämtade paket... kunde vara kring 15-tiden kanske. Såg inte dig, men du kanske hade fått åka hem redan.

Har också klippt i dag... hi hi... men jag gjorde det på förmiddagen.

Kycklinggrillning även här. Gott!

Kram kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0