Full fart igen

då kör vi på igen då, nu har skolan börjat igen- med det läxor och en hel del annan planering, och föräldramöten.. sedan drar barnens aktiviteter igång igen, så nu är det slut på "vilan", nu är det fullt ös som gäller igen!

idag åkte jag i princip direkt från jobbet, hämtade upp lillemannen som var hos farmor & farfar, och en snabbtur hem för ombyte inför fotbollsträning, som började idag igen efter sommaruppehållet..


han har riktigt bra klipp i skotten :)

häromdagen var det friidrotts tävling i Gävle för dottern som gällde, det är så roligt att titta på dom små, så duktiga dom är! ♥

friidrott är ju riktigt roligt att titta på!

hmm, ja, det är så fullt upp nu så jag hinner inte med min egen träning :( -istället har jag haft en riktig svullarhelg så nu ska jag vara extra hård i veckan som kommer nu, men däremot tänkte jag inte ta ut mig så mycket med hård träning med bara 5 dagar kvar till tjejmilen, men några km till vill jag gärna ha i benen före helgen! :)
Camilla
2011-08-29 @ 13:31:45
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Jag håller alla tummar för att Tjejmilen går bra, att det känns roligt. :)

Jo - vi har bokat Clarion Hotel Stockholm på Söder, som om vi åker stannar vi kvar där. Ni då?

Kram kram!

soffie
2011-08-29 @ 20:03:15
URL: http://soffie69.blogg.se/

va härligt att se barna komma igång med idrotten igen:) Nellies balett börjar nästa måndag! kramen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0