vill.inte.mer.nu

nä, nu är jag trött på det här, trött på att ha feber (dag 6 idag), huvudvärk, ont i ryggen, ligga stilla, hosta så jag nästan går av och får träningsvärk i magen (det är väl det enda positiva om något!), hälla i mig ett halvt apotek varje morgon.. -och ändå verkar det inte ge med sig?? vad är det för elakt virus jag råkat ut för?

jag längtar efter att vara ute, promenera, träna, jobba, träffa folk, orka laga ordentlig mat, röjja upp härhemma.. jag längtar efter att bli mig själv igen..

jag är väl något piggare i alla fall, jag är uppe lite mer om dagarna och får lite vettigt gjort.. igår var jag upp på jobbet en sväng, tog en fika, handlade lite.. jag märkte även upp ett BERG av urväxta barn-vinterkläder och åkte iväg med det på loppis- hoppas, hoppas att jag blir av med det mesta :)


idag har det blivit en ny tur till apoteket- ny hostmedicin igen, eftersom jag kände mig helt drogad av cocillanan så har jag fått en annan sort nu.. jag passade även på att besöka banken för att sätta in alla småpengar som vi har haft hemma i spargrisarna, så att vi inte ska få en massa 50-öringar kvar härhemma nu när dom snart försvinner.

..och nu är man parkerad i soffan igen då, tur att dom visar repriser av världens bästa serie Grey´s anatomy på eftermiddagarna..

Hur har ni det i höstrusket? (det är ju iof ganska varmt, men det ser riktigt höstlikt ut utanför fönstret!)

Petra
2010-09-23 @ 15:11:33
URL: http://petra-vardagligating.blogspot.com/

Här är det så fint höstväder.

Krya på dig gumman. Segt när det håller på så länge.



Kram

sweetmama
2010-09-28 @ 21:30:36
URL: http://sweetmama.blogg.se/

*r du fortfarande dålig?!

Stackars dig, hoppas du kryar på dig. Det kommer ju fina höstdagar nu till slutet av veckan.

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0