Fyndat!


jojo, lite shopping hann jag faktiskt med denna söndag, trots att jag jobbat till 17.. och riktigt billigt dessutom ;) TACK Lina för att du hör av dig när du får hem en massa roligheter.. det blev 3 armband, 1 klocka och 1 halsband. jag får nog börja klura på något ny, och bra förvaring för min smyckessamling..

Hur förvarar ni era smycken??
sweetmama
2010-06-27 @ 20:51:53
URL: http://sweetmama.blogg.se/

Oj vad mycket fint !!!!



Hur jag förvarar mina smycken....hmmm Skäms nästan att säga men det är praktiskt. Mina "vardagssmycken" har jag i en förvaringslåda GLIS från Ikea 39 kr. Den har små fack i sig och jag har sorterat efter färg så är det lätt att ta fram det man vill ha. Jag har två lådor som jag staplat på varann i ett skåp.



"finsmyckena" däremot är inte så mång men... de har jag i ett smyckeskrin jag ärvt från farmor

Camilla
2010-06-28 @ 07:49:44
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Det kanske vore en rolig bildutmaning det där, hur man förvarar sina smycken? Jag har en liten hängare på väggen som jag hänger långa halsband på, sedan har jag IKEA:s Malm-byrå med spegel i locket överst och smyckelåda som är pefekt för örhängen, armband, klockor och annat krafs. ;) Seriöst va?

Kram på dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0