Dagen efter


idag är det en klassisk dagen-efter dag här i huset. inte för att jag mår dåligt, som jag annars brukar göra 8 av 10 gånger när jag varit ute på rajraj, men man är sådär slö och orkeslös och vill bara ligga på soffan och titta på film och vräka i sig en massa flottiga och söta saker. och det är väl ungefär det jag gjort idag. redan när jag vaknade i morse var jag vrålsugen på coca cola! en pizzaslice har också intagits i soffan och vi har kollat på Bröllopsfotografen, med bland andra Tuva Novotny, Kjell Bergqvist och Johannes Brost - jag tyckte att den var ganska bra, en alldeles lagom film för en sådan här dag.

jag har faktiskt varit ute och gjort lite nytta också, skottat oändlighetssnön och varit till skridskoplanen med barnen en stund.

gårdagkvällen blev lyckad, vi hade en jättetrevlig kväll med trevligt sällskap, och en massa prat. sent i säng blev det och jag har nog inte sovit med än 4 timmar eller så, så jag lär nog inte ha några problem att somna ikväll i alla fall :)

nu ska jag kika klart på 5-milen och sedan är väl OS över för den här gången..

Maja: STYLE & LIFE by LEIA
2010-03-01 @ 15:51:55
URL: http://styleandlifebyleia.se

Jag tycker nog att sega trötta söndagar har blivit något av en regel...med eller utan utgång dagen före. Men regler har ju undantag som tur är;)



Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0