Klicka??? :))))

ååååh, jag är så nära att trycka på boka-knappen!
jag har ju äntligen fått min karl att ge med sig att man verkligen måste åka till Thailand någongång i livet -så nu vill jag klicka direkt, så att jag har något stort och underbart att se fram emot och räkna ner till!
visserligen så tänkte vi inte åka förrän nästa vinter, men eftersom nästa vinters resor redan ligger ute på resesidorna så kanske man ska passa på direkt, så att man verkligen får vad man vill ha..? :)

nu har jag suttit klistrad på alla möjliga olika sidor och försökt luska ut vilket resemål i Thailand som kan tänkas passa oss bäst- men, vilken djungel! -det finns ju massor av ställen som verkar jättebra och mysiga!

Har du varit i Thailand? Dela gärna med er av era guld-ställen, i sånna fall!

Krabi ligger just nu rätt högt upp på listan..

Therese
2010-12-27 @ 21:56:57

Härligt det låter:) syrran å hennes kille ska backpacka (eller hur det stavas) i Thailand nu den 7 åker de. kan säkert berätta om nåt bra ställe att åka till. Tror de skulle börja i krabi.

Mia
2010-12-28 @ 10:47:32
URL: http://miasvardag.wordpress.com

Ser underbart skönt ut!

Ja, jag har varit i Thailand, är ju adopterad därifrån. Men jag har bara varit där för att se landet, och inte söka rötter.

Camilla
2010-12-28 @ 15:55:30
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Ååå, det ser ut som i Paradiset där! :)

Boka nu, så att han inte ångrar sig. :-D

Kram kram!

Gabbi
2010-12-28 @ 17:58:18
URL: http://lillkakan.blogg.se/

Boka du:0)

Men själv vill jag inte dit:0)

Kraaaaam




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0