En bra måndag..


ja, kan bara konstatera att vi haft en bra och mysig dag idag, barnen & jag. trots det grå, duggiga och trista vädret. L´s dagmamma hade stängt idag, planeringsdag, utbildning eller något, så man fick snällt stanna hemma från jobbet idag- och J har ju lov.

förmiddagen var lugn och härlig, pulade lite hemma, lagade köttfärssås, och efter lunchen begav vi oss ut på en liten ride, handlade mat, gick på stan en sväng- fick L´s busiga hår klippt, hälsade på M´s farmor en sväng.

dagens shopping: garn & virknål, lite nytt smink: mascara och rouge. egentligen skulle jag velat köpa lite annat också, men att gå inne på kicks med två barn som är fulla med spring i benen är inte direkt avkopplande.. vi gick ut därifrån med en liten tjej som var så fint svart fläckvis i ansiktet, då hade hon upptäckt alla små prover därinne :)

..och lite träning har hunnits med också, och jajjamän, jag överlevde spinningen den här gången också, men satans jobbigt är det, verkligen!

nu blir det en soft kväll, ska försöka orka tradera lite mera, det är väl inget skoj på tv ikväll heller, eller är det?
Nina - Glamourmamman
2009-10-26 @ 20:20:39
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Oj, vilken härlig och innehållsrik dag du har haft :-)

Kramar Nina

Camillas dagar
2009-10-27 @ 18:21:19
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Mysig måndag! :) Hoppas att din tisdag varit lika bra. :) Själv har jag suttit på segare än segt föredrag hela dagen, trodde allvarligt att jag skulle somna.

Vi verkar var i samma motionsfas nu, jag motionerar också järnet! =)

Kramar!

Maja
2009-10-28 @ 15:09:16
URL: http://hosmaja.blogspot.com

Låter som en riktigt skön dag!Hoppas det är bra med dig!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0