Jodå, jag hänger kvar

yeeees, jag är inte berörd av varslet, vilken lättnad. inte den här gången i alla fall. jag vet inte hur mycket jag törs andas ut heller, det har varit några turer hit och dit nu, och det händer ju så mycket hela tiden, men för en stund så borde det vara lungt nu..? och naturligtvis är jag ledsen för 2 av mina kollegors skull, dom som inte hade samma tur som mig. -fy sjutton, vilken otrevlig julklapp!

idag har vi som en liten onsdags-söndag här hemma, eftersom både skola & fritids är stängt idag, helt underbart skönt att slippa kliva upp för att passa någon tid i morse. jag var helt galet trött igår och somnade tidigt, sov hårt, och länge, det måste ha blivit minst 9 timmars sömn. och är man något piggare idag för det? inte då, det här gråa, mörka, trista vädret tar nästan kål på mig. usch, såå trist. om det kunde komma en liten gnuta snö bara, bara så att det blir lite ljusare.. -annars får tiden gärna speeda på lite mer så att det blir april snart.

vi har varit ute på en liten tur till Owes, eller Norrlands lilla Ullared som dom åxå valt att kalla sig, men hur man ens kan jämföra sig med det riktiga ullared förstår jag inte riktigt, men ni fattar väl, en sådan butik som säljer allt mellan himmel och jord. jag var egentligen ute efter nya gardiner, butiken bredvid är en rätt stor tyg & gardinaffär, men tyvärr hittade jag ingenting som var som jag hade tänkt mig, så det blev inget köp. kollade in jysk också, men utan resultat. jag får leta vidare en annan dag.

annars händer inte så mycket i mitt liv idag, tvättmaskinen surrar, kanske letar jag fram något spännande recept och bakar något gott?

appropå gott, choklad är min stora last, men Marabous nya Vinter choklad var allt annat än god. den får en stor tumme ner av mig. Har du provat den?

Camillas dagar
2009-11-26 @ 13:59:16
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Härligt! Grattis, grattis! =)

Jag vill se nya klänningen. :)

Och så tycker jag att chokladen "Vinter" är riktigt smarrig.

Kramar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0