Vecka 1 avklarad


ok, första veckan i min nystart- fas rivstart igen- gick bra! och trots att jag varit sjuk halva veckan och inte alls kunnat röra på mig så mycket som jag önskat så fixade jag att ta 39% av mitt mål första omstartsveckan! det innebär att jag gått ner -2,6 kg sedan förra måndagen! därmed är mitt delmål sedan det nya året kom avklarat och nu ska jag köra på, och inte ge upp!
4 kilon kvar! 

just rivstarten verkar funka kanon på min kropp, även om jag vet att det första veckan är mycket vatten & vätska som det mestadels handlar om att man gör av med..

jaja, ni får ursäkta mig om ni tycker att jag tjatar lite väl mycket om vikt, kost, motion osv, men den som inte är intresserad behöver inte läsa! ;) -för mig är det en sådan stor del i mitt liv och det jag nästan tänker mest på så det är svårt att inte skriva om det..
förhoppningsvis kanske jag kan inspirera någon i alla fall (dom veckorna det går bra!).
karin
2009-03-30 @ 11:42:44

vad duktig du är, -2,6 sen förra måndagen är kanoners! kostreggar du el vart skriver du in dina mål och får resultat? jag brukar kolla in här ibland, känner så väl igen mig i dig dvs att vara duktig i x antal veckor och sen slappa till. Har tyvärr inte tagit tag i det igen efter 3 veckors slapphet men blev helt klart inspirerad av ditt inlägg. Go girl! mvh Karin

Nina
2009-03-30 @ 12:25:19
URL: http://ninadays.blogg.se/

Hej Karin! trevligt med ett nytt namn här :) bloggar du också?



jag är medlem på GI viktkoll.. jag måste "skriva in mig" någonstans för att jag överhuvudtaget ska hitta motivation, men jag är dålig på att fylla i allt vad jag äter.. jag vet precis hur jag ska äta för att gå ner, egentligen..



men nu försöker jag fylla i lite oftare, mest för att dubbelkolla att jag äter OK.. det är synd att det tar sådan tid bara! -men jag tror även att om man är inne aktivt, varje dag, så är det nog lättare att hålla motiovationen vid liv!



jag håller på dig! vi kanske kan peppa varandra? :)

Smilla
2009-03-30 @ 18:18:56
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Jag läser gärna om hur det går för dig. Är ju i samma situation som dig. Har mycket kost, motion och min vikt i huvudet....

Blir "peppad" av att höra att det går bra för dig =)

kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0