Fredag, härliga fredag


jaha, då var den här arbetsveckan över i ett nafs, fast jag har bara korthelg, i och för sig, jobbar nämligen på söndag också, men nu ser jag verkligen fram emot att få ta det lite lungt och kanske sova någon timme extra imorgon!? känner mig rätt slutkörd, jag älskar visserligen att ha mycket att göra och ha mycket ansvar på jobbet, men det tempo som jag haft på jobbet dom här två veckorna efter semestern, det tempo skulle jag nog inte klara av i längden. -när man knappt har tid att sätta sig ner och äta lunch..
igår var jag så trött. så trött, och barnen likaså, klart att det blir intensivt för dom också att vara på dagis & fritids från 06:30 om mornarna, så humöret hemma i huset var väl sisådär igår. men nu har barnen lite sommarlov igen, sambon har en veckas ledigt, nästa vecka, så då är det väl bara jag som får vara trött. jag sover så himla dåligt på nätterna också, vaknar nästan varje timme och kollar på klockan.. *puh* vad härligt det är med stress ;) jaja, det är bara att hålla ut i två härliga veckor till, sedan är vi tillbaka i den gamla vardagen igen.

ne, inget gnäll nu, nu är det ju fredag och vi ska ha mys såklart, lite tacos och kanske något gott att dricka?! och kanske en film?!
hur har ni det, några som kanske haft sin sista semesterdag idag?!
Nina - Glamourmamman
2009-07-31 @ 16:20:48
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Egentligen är det min sista semesterdag, men så har jag ju helgen också, så jag säger att jag har 2 kvar :-)



Låter smaskens med tacos, hos oss blir det räkor och vin :-) Och kanske en ny Wallander-rulle, om Olle behagar gå och lägga sig innan oss. Kram!

NinaK
2009-07-31 @ 20:17:06

En vecka kvar :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0