Näst sista dagen

på året är det idag- onsdag.
vaknade i morse och kunde knappt ta mig ur sängen, känner mig helt paj i nacken, vet inte om jag fått nackspärr eller om det är något annat, men jobbigt är det, jag kan knappt vrida på huvudet utan får vrida med hela kroppen lixom- hur ska denna dag sluta? förstår inte riktigt hur jag ska klara av en hektiskt jobbardag idag, men kroppen kanske "kommer igång" lite mer innan mitt pass börjar i eftermiddag. -men sen så får jag njuta av 5 lediga dagar.
planerna för dagen var att gå på stan en runda, byta mina kosta boda glas och köpa vantar till barnen, nu vet jag inte längre, kanske gör jag bäst i att vila ryggen så mycket det bara går..?

ute skiner solen idag igen, och kallt som attan är det -21. -men det är riktig vinter i alla fall, och jag har hundra gånger hellre en rejäl, kall vinter med massor av snö, en en grå, regning och trist vinter.

dags att börja fundera lite över nyårsmenyn också, jag är som vanligt ute i sista sekunden, men det blir nog bra ändå :) jag ser fram emot att fira in ett nytt år. firar ni hemma? Stor fest eller lugn familjekväll? -och hur ser eran meny ut?

Lina
2009-12-30 @ 17:36:35
URL: http://bullmammas.blogg.se/

Vi ska baaara ta det lungt... Har inte heller kommit på mat, mer än kokospannacotta! God fortsättning!

gabriella
2009-12-30 @ 19:39:31
URL: http://lillkakan.blogg.se/

Hallå!

Våran meny för nyårsafton är :

Ostbricka till förrätt

Oxfileplanka till huvudrätt

jordgubbs/lemon tårta till efterrätt.... blir mätt bara jag tänker på det!

Vi firar hemma med mamma å pappa !! Det ska bli skönt!!

Gott nytt år på dig!! Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0