Dagen-efter-seg

halloj gänget!
nej, jag är inte bakis idag, bara något dagen-efter-trött. i morse däremot var jag riktigt pigg, vaknade i vanlig tid, käkade en rejäl frukost och gav mig ut på en 50 minuters vända med stavarna, men sedan, efter lunchen och framåt så har jag varit jättetrött, och seg, lite envis huvudvärk som inte riktigt vill ge med sig..

gårdagenkvällen var riktigt trevlig, lagom lugn, och lagom många GT´s och annat dricka. god mat, en massa tjatter och pladder, jösses- den där familjen kan verkligen prata halvt ihjäl en. det som är så roligt är att även mina kusiner, som är i 20-års åldern är så otroligt sociala, pratglada och öppna. när vi väl började prata om att kanske gå vidare någonstans så hade klockan passerat midnatt och några började bli trötta, så det blev inte av att vi gick någon annanstans, så efter det så hoppade vi på våra cyklar och trampande hemåt. (barnen sov kvar där.)

idag har vi varit på nyöppnade Media Markt, på jakt efter den OBH mixern som enligt tips skulle finnas för 199:-, men någon sådan hittade vi inte på, den var säkert slut som lite annat som vi skulle kolla på. vi passade även på att ta en tur på sängbuktiken bredvid, jag har sådan himla värk varje morgon i rygg & nacke och jag tror att det kan bero på sängen, den börjar nog dra på sista svängen så nu vill jag ha en ny!

nu har vi precis avverkat middagen, det blev tacos och faktiskt ett glas cola till det, sånna här dagar bara måste man ha det.. i morgon kör vi nya, hårda tag igen!
Camillas dagar
2009-08-30 @ 19:14:59
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Hello! Vi var också på Media Markt i dag, men den rosa för 199:- var tyvärr slut. :(

Stort som sjutton var det där i alla fall.

Kram!

Josefine
2009-08-30 @ 22:26:36
URL: http://blaeld.blogg.se/

Gott med tacos!



Ha en bra start på veckan!

Molly
2009-08-30 @ 23:11:22
URL: http://mollysmix.blogspot.com

Duktig och ståndaktig du verkar vara, heja heja heja =) Hoppas du känner dig bättre i morgon igen.

Molly
2009-08-30 @ 23:12:07
URL: http://mollysmix.blogspot.com

Duktig och ståndaktig du verkar vara, heja heja heja =) Hoppas du känner dig bättre i morgon igen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0