31 augusti

jag vet inte om datumet kan ha något att göra med att jag känner mig lite låg idag..? nu är verkligen sommaren över och imorgon går vi hastigt in på första höstmånaden!
somnade tidigt igår, sov som en stock och vaknar ändå och känner mig helt slut.. huvudvärken ligger kvar lite dovt sådär, inte så att det är jätteirriterande, men den finns där, och så får jag nysattacker och snoret har börjat rinna lite.. bläää- jag vill verkligen inte bli sjuk nu! bort, bort, bort med alla bacilusker!

i morse var vi på BVC för sista (?) gången, för 5-års koll.. nästa år tar ju skolan över så förhoppningsvis var det sista gången. väga, mäta, ta spruta och egentligen skulle det gjorts en kontroll av synen, eftersom våran L vägrade det förra gången- och inte gick det bättre idag heller. han är helt med på noterna när det gäller att kolla synen av båda ögonen, men sedan när "pirat-lappen" ska för ena ögat så totalvägrar han! samma sak i år som förra året. vi får helt enkelt hoppas på att han ser bra :) sprutan däremot gick superbra, han var lite rädd innan jag trodde att det skulle bli vilt slagsmål, men han satt stilla och fint. efteråt sa han att det var en sådan liten spruta.. (jag vet inte vad han föreställt sig riktigt..?)

nåja, nu ska vi äta lite lunch och sedan ska jag försöka ta mig kragen och göra något vettigt av den här dagen också, tänkte börja med en lugn promenad innan vi hämtar systeryster.

hoppas ni har en mysig dag!
Sussi Fagerholm
2009-08-31 @ 17:37:42
URL: http://http://sussifagerholm.blogg.se/

Hej skoj att du hittade till min nya blogg, känns skönt att förnya sig lite.

Nu börjar hösten som man kan njuta av på en massa sätt.

Sussi

Nina - Glamourmamman
2009-08-31 @ 18:20:11
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Vilken duktig liten kille du har :-) Hoppas att du har haft en fin måndag!

Kram Nina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0